Os obstáculos deben detectarse desde o suficientemente lonxe para que poidas parar antes de chegar a eles.
E dado que entre a percepción visual dun obstáculo e a reacción que provoca no condutor transcorren un ou dous segundos, percorreuse unha distancia apreciable antes de que o vehículo reduza incluso a velocidade.
Esta distancia aumenta coa velocidade.
A 60 km/h percorren de 17 a 34 metros en 1 ou 2 segundos.
A 120 km/h percorren de 34 a 68 metros en 1 a 2 segundos.
Isto aumenta coa fatiga despois de 200 km ou 2 horas de condución ininterrompida.
Diso deducimos a necesidade de deixar, en relación co vehículo que temos diante, un espazo que é maior canto maior sexa a nosa velocidade ou máis tempo o levamos conducido.
Para reaccionar a tempo cómpre, pois, mirar ao lonxe, moi adiante, se é posible a través das fiestras dos coches que temos diante, se non é posible ver polo vehículo que hai diante, como é o caso dos camións. É necesario deixar un espazo maior.
UNHA BOA VISIÓN É UNHA GARANTÍA DE SEGURIDADE. DEBE SER COMPROBADO PERIÓDICAMENTE E, SE É NECESARIO, CORRIXALO.